Tuesday, October 4, 2016

Ryg Forex Groei Bot

Draad: Forex Groei Bot Aansluit Datum Januarie 2007 Plek CT, USA Posts 2083 Forex Groei Bot Wel ouens Ek gaan 'n nuwe EA live beginspan Maandag toets. Dit staan ​​bekend as Forex Groei Bot. Verstaan ​​asseblief Ek is op geen manier verbind met hierdie ouens en ek niks verkoop. Ek net gaan stuur toets hierdie een op 'n lewendige rekening en sien hoe sy doen. 'N Paar positiewe dinge. Eerste was sy geskep deur dieselfde mense wat ons Overdrive whic gebring is maklik my gunsteling st op die oomblik. Tweede het hulle voorsien toegang belegger om daar te woon rekening wat my wys hulle het niks om weg te steek. Derde dit lyk asof hulle om te skop ernstige n $$ so ek is opgewonde om dit 'n dwarreling gee. Vir een of ander rede die wagwoord belegger is nie werk nie. Ek het hierdie widget van myfxbook bygevoeg. Draad: Forex Groei Bot Ek verlaat my oop dit is wat ek gepos oor te donnaforex. Ek sal jou laat my gaan. Om op daardie 4100 gebied voel baie lomp vir my. EU het die 4150ish swaai laag dat is gestig in die middel van April en vir my en almal kyk na die H4 of daaglikse kan sien dat as 'n onderbreking van die uptrend en die begin van 'n verslechtering neiging of spektrumgebonde gedrag wat deur mag duur tot September. selfs dit is my pos, het ek na aanleiding van hierdie draad vir 'n paar weke en ek geniet dit om te lees van al jou poste en updates met betrekking tot jou experences. Want ek is 'n bietjie bang vir EAS, het ek altyd staan ​​weg van hierdie dinge. In elk geval, hierdie draad verander my gedagtes. Dus het ek besluit om FGB koop en sit dit op 'n demo rek. Aangesien dit werk uit baie goed. Ek het 'n bietjie geld uit my ander ACC, waar ek handel deur myself en verskeep dit op 'n nuwe thinkforex live rek. gaan Ek sit die FGB daarop, sodra my nuwe VPS is steeds moontlik. En ek soek daarna uit om die resultate as 'n klein kind om sy verjaardag. Maar die feit dat daar geen interaksie met myself, dryf my gek. Daar is geen adrenalien wanneer die motor handel. Dit is soos die verhoging van 'n vreemde kind. En dit is nie dat jy die decissions maak. So wil ek y'all vra oor jou ervarings met betrekking tot hierdie. Moet u nie misloop hierdie gevoel? In elk geval, want ek net 'n bietjie geld in hierdie eksperiment en die gang te hou my normale handel gewoontes, dit sal nie so sleg vir my wees. Dalk is dit die 500 dollar is 'n bietjie minder geld om 'n ACC begin. Normaalweg sou ek ten minste $ 1000 te spandeer, maar omdat dit is net 'n eksperiment, ek dink dit is genoeg. Miskien sal ek 'n paar resultate lewer by tye, As ek genoeg tyd kry om. Hou asseblief hierdie draad lewendig. Ek geniet dit! Jammer vir my swak Engels. Ek probeer om my taal vaardighede daagliks verbeter, maar dit is nog 'n lang pad om te gaan. Draad: Forex Groei Bot Aansluit Datum Maart 2011 Plek Rocky Mount, NC Posts 8 Gister het ek die duik en het 'n lewendige rekening met hierdie bot na te kyk vir 'n paar weke op 'n demo rekening. Eerste dag handel met dit, was daar slegs twee ambagte vir my gister en ek het 226 pitte. Ek is tevrede met die resultate, maar ek is nie mal daaroor nie dat 'n mens handel outomaties toemaak. Ek het besluit om in te skryf vir die handel copier verlede week net so goed om die verskil te sien. Verbasend, is dit die opening en sluiting van ambagte presies soos die bot was. Laat my wonder of daar 'n lewendige persoon eintlik om dit te doen of miskien is dit net 'n lewendige persoon kyk na die bot die werk te doen? Wie weet. Nie seker of dit die moeite werd, maar hulle beweer dat hulle sal die handel te sluit vir jou, selfs as jou rekenaar is af of ontkoppel. Ek sal dink ons ​​sal sien.


No comments:

Post a Comment