Wednesday, October 12, 2016

Draad 1999 Granville Cooley Eboeke Gann

[1999] Granville Cooley eBoeke [Gann] Die versameling van boeke binne hierdie gebonde volume is oor sekere wiskundige en astronomiese verhoudings tussen getalle en die moontlike toepassing van die nommers van W D Gann. Beskrywing: Inleiding tot die reeks deur Granville Cooley Ek het eenkeer gehoor iemand sê dat hulle is op soek na iets waarmee die sneller in die kommoditeite mark trek. Ek is seker 'n baie handelaars is op soek na iets waarmee die sneller te trek. Maar aangesien meer as 90 persent van die handelaars verloor in die kommoditeitsmarkte, diegene wat die sneller te trek óf skiet hulself in die voet of in die kop geskiet. Een daarvan is baie seer en die ander is baie dodelik. Dit stel boeke [ingesluit binne hierdie gebonde volume] gaan nie oor die sneller getrek. Dit is nie 'n stelsel oor hoe om 'n miljoen dollar te maak in die mark in die oggend. Dit gaan oor sekere wiskundige en astronomiese verhoudings tussen getalle en die moontlike aansoek om die aantal W. D. Gann. Ek sê moontlik omdat ek nie daarop aanspraak maak dat 'n mark guru wees. Ek weet daar is diegene wat wil Gann bestudeer sonder om te studeer die getalle, maar aangesien die antwoorde op die Gann benadering moet wees in die getallestelsels en aangesien alle markte bestaan ​​uit vooruitgang en dalings van getalle, kan ek nie sien hoe dit is dit moontlik om Gann bestudeer sonder om te studeer sy getalle. Vir daardie saak, sonder om te studeer getalle in die algemeen. Daar word gesê van Gann dat hy 'n Christen en 'n Mason was en dit is bekend van sy gebruik van astrologie en meetkunde. Daar word geglo dat sy getallestelsel het van dié bronne. Hierdie reeks boeke, & quot; die patrone van GANN, & quot; is 'n verkenning van die bogenoemde bronne (plus 'n paar ander). Ons sal sien hoe hulle van toepassing is op die Gann materiaal. Ek is nie 'n wiskundige. My veld is joernalistiek. So sal jy nie enige x + y = a in hierdie materiaal te vind. Ek is seker dat die gemiddelde persoon wat benadering sal waardeer as die meeste mense is nie wiskundiges nie. INHOUDSOPGAWE Inleiding tot die reeks Boek 1: die siklus van Mars Vierkante van 144 uitgelê Die lyne is uitgelê 'N onmiddellike ontdekking As ons kyk na die Hoë Aftrekking 360 Grade 'N les uit die John Vloer Die 45-grade lyn Die nommer 9 en die blokkies Optel en Vermenigvuldig Squares Venus en die Square van 45 Die Agtste Square en die doodsakker Die onnatuurlike Driehoeke meer bewyse Gann en die Antieke seshoek Die driehoek van die Zodiac Die Triangels en die blokkies Driehoeke en die kardinaal Nommers Boek 7: die siklus van Mercury Die Soek vir & quot; 17 & quot; Presessie van die equinoxen Robert Gordon se verjaarsdag


No comments:

Post a Comment