Thursday, October 13, 2016

Pokemon Heartgold Weergawe

Pokemon HeartGold weergawe Vraag van Holydman Handel van Heart Gold Rooi n vuur? Ek kry my meisie 'n DS met al die Pokémon speletjies voordat Black and White vir Kersfees, het ek gedink dit sal cool wees om brood al die beginners vir elke wedstryd, saam met 'n paar van haar gunsteling mense, op die punt om so broei toe sy maak die wedstryd vind sy 'n stap en bam! Alles wil sy gesê. Slegs Ek vind dit moeilik om agteruit te handel. Nou is dit moontlik glad nie? Nou as sy so eenvoudig as twee stappe wat ongelooflike sou wees, maar as ek dit handel te Diamond, dan Emerald en dan FireRed? Soos ek gesê het ek is bereid om dit selfs doen as wat dit neem soos 20 stappe, maar ek wonder of dit moontlik is nie. 1 jaar gelede Ongelukkig is die enigste gen wat jou toelaat om agteruit te handel is gen 2. egter deur die gebruik van die Pal Park, kan jy migreer gen 3 pokemon (en gen 1 en Gen 2 pokemon gevang in gen 3) om gen 4. Top gestem Antwoord Ek weet hoe. Ek het dieselfde ding vir my Heartgold en Platinum speletjies. 1. Het 2 DS en die Pokémon Diamond en Pokémon Heartgold spel kaarte. 2. Plaas een patroon in elke DS. 3. Draai albei wedstryde op. 4. Maak seker die Pokémon jy wil oordra aan die ander wedstryd in beide jou partye. 5. Neem albei afrigters om die deel van die Poke 'sentrum waar die Kamer Unie is. 6. Het beide afrigters betree die Unie Kamer. Jy moet 2 DS om die handel POKEMON! Hier is die stap as jy dit doen: 1: Vordering deur middel van die spel genoeg om in staat wees om pokemon vang. 2:. Fight vang die bedrag van pokemon jy wil om handel te dryf (preferabbly die swakste pokemon). VIR BEIDE DS se 3: Sit al Pokémon, wat jy wil om handel te dryf, uit jou rekenaar en in jou huidige 6 pokemon inventaris. 4: Gaan na die handelsentrum in die sentrum Pokémon, praat met die dame by die toonbank, en betree 5: Wanneer beide karakters is in die handel kamer wag totdat jy sien 'n charcter val uit die lug en praat met hom. 6: Jy is nou in gesprek met beide karakters op aparte DS sodat jy nodig het om te kyk na beide dialoog totdat jy sien 'n spyskaart met diffrent opsies, en half-pad af die lys is die handel, haal dit. 7: Kyk na die dialouges en aanvaar die handel aanbod. 8: Jy is nou in die menu handel, haal die pokemon jy wil om handel te dryf en pluk, JA. 9: Herhaal indien daar verskeie pokemon jy wil om handel te dryf. 10: As jy klaar is gaan om op te hou op beide DS se vertrek die handel kamer deur versterking op die paneel, en red daarna.


No comments:

Post a Comment