Friday, October 14, 2016

Kleinhandelbedryf

kleinhandelbedryf Die Indiese Retail sektor het gekom af ouderdom en het deurgegaan groot transformasie in die afgelope dekade met 'n merkbare verskuiwing na georganiseerde kleinhandel. A T Kearney, 'n VSA-gebaseerde globale bestuur raadgewende firma het ingedeel Indië as die vierde mees aantreklike land vir kleinhandel belegging onder 30 floreer markte. Die kleinhandel mark sal na verwagting 'n kinkhoes R bereik. 47 honderdduizend Indisch geld Crore deur 2016-17, as dit uit teen 'n saamgestelde jaarlikse groeikoers van 15 persent, wat ooreenkomstig die waarde vir 'Ja Bank - Assocham & rsquo; studie. Die kleinhandelmark, (insluitend georganiseerde en ongeorganiseerd kleinhandel), was op Rs. 23 honderdduizend Indisch geld Crore in 2011-12. Volgens die studie, georganiseer kleinhandel, wat bestaan ​​uit net sewe persent van die algehele kleinhandelmark in 2011-12, sal na verwagting groei teen 'n CAGR van 24 persent en bereik 10,2 persent aandeel in die totale kleinhandelsektor deur 2016-17 . In terme van pure ruimte, die georganiseerde kleinhandel aanbod in 2013 was sowat 4,7 miljoen vierkante voet (vierkante voet). Dit het 'n 78 persent verhoging van meer as die totale mall verskaffing van net 2,5 miljoen vierkante voet in 2012. & Ldquo; Gunstige demografie, toenemende verstedeliking, nuclearisation van families, stygende welvaart te midde van verbruikers, groeiende voorkeur vir gebrandmerk produkte en hoër aspirasies is ander faktore wat kleinhandel verbruik in Indië, en rdquo sal ry; gesê DS Rawat, Assocham se sekretaris-generaal. Retail klassifikasie Kleinhandelbedryf kan breedweg geklassifiseer word in twee kategorieë naamlik georganiseerde en ongeorganiseerd kleinhandel. Georganiseer kleinhandel - Georganiseerde handelaars / kleinhandelaars, wat gelisensieer is vir handelsaktiwiteite en geregistreer om belasting te betaal aan die regering. Ongeorganiseerd kleinhandel & ndash; Dit bestaan ​​uit ongemagtigde klein winkels - konvensionele Kirana winkels, algemene winkels, hoek winkels onder verskeie ander klein kleinhandelaars - maar bly soos die stralende krag van die Indiese kleinhandelbedryf. Market Dynamics In die afgelope paar jaar, het die Indiese Retail sektor geweldige groei in die georganiseerde segment gesien. Groot binnelandse spelers versterk in die kleinhandel arena met 'n lang termyn, ambisieuse planne om hul besigheid uit te brei oor verticals, stede en formate. Maatskappye soos Tata, Reliance, Adani Enterprise en Bharti het aansienlik belê in die bloeiende Indiese Retail mark. Saam met hierdie reuse kleinhandelaars, het 'n aantal van transnasionale handelsmerke ook opgeneem in die mark op te rig kleinhandelgroepe in noue samewerking met groter Indiese maatskappye. Hoë verbruikersbesteding oor die jare deur die jong bevolking (meer as 31% van die land is onder 14 jaar) en 'n skerp styging in besteebare inkomste is die dryfkrag agter die Indiese georganiseerde kleinhandelsektor & rsquo; s groei. Selfs Tier Ek Tier II stede en dorpe is getuie van 'n groot verskuiwing in voorkeure en lewenstyl verbruiker, die gevolg van wat, het hulle na vore gekom as aantreklike markte vir kleinhandelaars om hul teenwoordigheid uit te brei. Die Indiese kleinhandelsektor is hoogs gefragmenteerde en die ongeorganiseerde sektor het sowat 13 miljoen kleinhandelaars wat verantwoordelik is vir sowat 95-96% van die totale Indiese kleinhandelbedryf. Maar die pad vorentoe, die georganiseerde sektor & rsquo; s groeipotensiaal sal na verwagting toeneem as gevolg van globalisering, hoë ekonomiese groei, en 'n beter lewe. Hoewel die groeipotensiaal in die sektor is groot, daar is struikelblokke ook dat die tempo van groei kan vertraag vir nuwe toetreders. Rigiede regulasies, hoë personeelkoste, Real Estate koste, 'n gebrek aan basiese infrastruktuur en hoogs mededingende plaaslike handelaar groepe is 'n paar sulke uitdagings. Sleutel bestuurders van die Indiese Retail produksie Opkoms van gesinne 'N Toename in die dubbel-inkomste huishoudings tendens Groot werkende bevolking Redelike Real Estate pryse Toename in besteebare inkomste en kliëntediens aspirasie Die vraag sowel as toename in uitgawes vir luukse items Groeiende voorkeur vir gebrandmerk produkte en hoër aspirasies Groeiende liberalisering van die FDI beleid in die afgelope dekade Toenemende verstedeliking, Stygende welvaart te midde van verbruikers 'N Lang pad na internasionale standaarde voldoen Gebrek aan doeltreffende supply chain management Gebrek aan benodig kleinhandelruimte Geen vaste verbruikspatroon Tekort aan opgeleide mannekrag 'N Gebrek aan behoorlike infrastruktuur en verspreidingskanaal Opkomende sektore / tendense in die Indiese kleinhandel Binne kleinhandel, sal die opkomende sektore kos en kruideniersware, klere, elektroniese, e-handel, mode en lewenstyl wees. Oprigting van tegnologie in die georganiseerde kleinhandel-segment het iets te reken in die afgelope paar jaar. Die gebruik van rekenaars vir goedere beplanning en bestuur, beheer van voorraad koste en voorrade en aanvulling van goedere elektronies gedoen, interne stoor faktuur, ens het die aangesig van die produk kleinhandel verander. Online kleinhandel besigheid is die volgende gen-formaat wat 'n hoë potensiaal vir groei in die nabye toekoms het. Na die verowering van fisiese winkels, kleinhandelaars nou foraying in die domein van e-kleinhandel. Die kleinhandelbedryf is al te stel om water oor die aanlyn medium toets, deur die verkoop van produkte deur middel van webwerwe. Kos en kruidenierswinkels bestaan ​​uit die grootste deel van die Indiese kleinhandelmark. 'N opkomende neiging in hierdie segment is die virtuele formate waar kliënte bestellings aanlyn geneem deur webportale wat by die deur stap daardie selfde dag of die volgende dag afgelewer word. Hierdie tendens is vang met die meeste van die groot formaat kleinhandel kettings wat hul webtuistes te hê. Die pad vorentoe & hellip; Volgens paneel lede by die sewende voedsel en kruideniersware Forum Indië, die geleenthede in voedsel en kruideniersware kleinhandel in Indië is enorm, gegee dat dit uitmaak ongeveer 69 persent van Indië & rsquo; s totale kleinhandelmark. Die Indiese kleinhandelmark, tans geskat op $ 490000000000, is die projek om te groei teen 'n saamgestelde jaarlikse groeikoers van 6 persent tot $ 865000000000 deur 2023. Moderne kleinhandel te bereik met 'n penetrasie van slegs 5% sal na verwagting sowat ses keer groei van die huidige 27000000000 dollar tot 220 miljard Amerikaanse dollars, in alle kategorieë en segmente. Georganiseerde Retail is opkomende as die nuwe verskynsel in Indië en ten spyte van die insinking, is die mark groei eksponensieel. As ekonomiese groei bring meer van Indië & rsquo; s mense in die beslag klasse en georganiseerde kleinhandel kunsaas meer bestaande koper, in 2015, meer as 300,000,000 koper is geneig om georganiseerde kleinhandel kettings begunstigen. Verbruikers markte in ontluikende markekonomieë soos Indië is vinnig groeiende as gevolg van sterk ekonomiese groei. moderne verbruik Indië se vlak is ingestel om te verdubbel binne vyf jaar na die VSA $ 1500000000000 vanaf die huidige vlak van die Amerikaanse $ 750.000.000.000. Die groeiende middelklas is 'n belangrike faktor wat bydra tot die groei van die kleinhandel in Indië. Teen 2030, word dit beraam dat 91.000.000 huishoudings sal wees waarde vir 'middelklas & rsquo ;, uit 21 miljoen vandag. Ook in 2030, 570,000,000 mense verwag om te lewe in stede, byna twee keer die bevolking van die Verenigde State van Amerika vandag. So, met geweldige potensiaal en 'n groot bevolking, Indië is ingestel vir 'n hoë groei in verbruiksbesteding. Met Indië se groot waarde vir 'n jong & rsquo; bevolking en 'n hoë huishoudelike verbruik, die makro tendense vir die sektor te kyk gunstig. Deur Anasua Chakraborty


No comments:

Post a Comment